امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 10898
  پرینتخانه » آخرین اخبار, بین الملل تاریخ انتشار : ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶ |

«جیم کری» در نقش «جو بایدن» بازی می کند

«جیم کری» به عنوان بازیگر نقش «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری امریکا در برنامه تلویزیونی «شوی زنده شنبه شب» شبکه ان بی سی انتخاب شد. به گزارش خط سوم هنر به نقل از هالیوود ریپورتر، «کری» در حالی برای بازی در نفش «جو بایدن» انتخاب شده که پیش از این چهره هایی چون […]

«جیم کری» در نقش «جو بایدن» بازی می کند

«جیم کری» به عنوان بازیگر نقش «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری امریکا در برنامه تلویزیونی «شوی زنده شنبه شب» شبکه ان بی سی انتخاب شد.

به گزارش خط سوم هنر به نقل از هالیوود ریپورتر، «کری» در حالی برای بازی در نفش «جو بایدن» انتخاب شده که پیش از این چهره هایی چون «جیسون سودکیس» و «وودی هارلستون» در نقش این سیاستمدار آمریکایی در این برنامه تلویزیونی بازی کرده اند. 

قرار است این برنامه تلویزیونی که چهل و ششمین فصل آن از سوم اکتبر آغاز می شود نگاهی هجوآلود به دوره پیش روی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا داشته باشد. 

فصل جدید برنامه تلویزیونی «شوی زنده شنبه شب» (SNL) با تعداد محدودی تماشاگر و رعایت پروتکل های بهداشتی به سبب شیوع ویروس کرونا شاخته شود. این برنامه تلویزیونی از زمان آغاز از سال ۱۹۷۵ تاکنون موفق به کسب ۶۵ جایزه امی شده است. 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.