امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 13993
  پرینتخانه » بین الملل, سینمایی, نمایش خانگی تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸ |

«جوکر» پرفروش‌ترین فیلم در صنعت سرگرمی خانگی بریتانیا شد

خط سوم هنر: خانه‌نشین شدن مردم در سال ۲۰۲۰ رشد صنعت سرگرمی خانگی بریتانیا را موجب شد و در این میان«جوکر» بیش از دیگر فیلم‌های سینمایی توانست توجه مردم را به خود جلب کند. در حالی که به دلیل شیوع کرونا مخاطبان زیادی در خانه به تماشای فیلم پرداختند، انجمن سرگرمی صفحه نمایش بریتانیا اعلام […]

«جوکر» پرفروش‌ترین فیلم در صنعت سرگرمی خانگی بریتانیا شد

خط سوم هنر: خانه‌نشین شدن مردم در سال ۲۰۲۰ رشد صنعت سرگرمی خانگی بریتانیا را موجب شد و در این میان«جوکر» بیش از دیگر فیلم‌های سینمایی توانست توجه مردم را به خود جلب کند.

در حالی که به دلیل شیوع کرونا مخاطبان زیادی در خانه به تماشای فیلم پرداختند، انجمن سرگرمی صفحه نمایش بریتانیا اعلام کرد «جوکر» پربیننده‌ترین عنوان سینمایی ۲۰۲۰ در خانه‌ها بوده است.

«جوکر» بیش از ۱.۴ میلیون کپی به صورت دیسک، آنلاین و TVOD فروخت و این جایگاه را به خود اختصاص داد. برمبنای همین آمار روشن شده در سال ۲۰۲۰ سرگرمی در خانه در بریتانیا ۲۶ درصد رشد کرد و مجموع فروش این بازار را به ۳.۳ میلیارد پوند (۴.۴۷ میلیارد دلار) رساند.

فروش آنلاین فیلم و تلویزیون با رشدی ۱۴.۵ درصدی نسبت به سال قبل‌تر خود همراه شد و TVOD نیز رشدی ۲۴ درصدی را تجربه کرد. شمار خریداران و کرایه کنندگان فیلم‌های ویدیویی نیز ۱۴ درصد رشد کرد و در فاصله مارس تا نوامبر به ۱۲.۹ میلیون نفر رسید.

سرویس استریم در بریتانیا در سال ۲۰۲۰ با رشدی ۴۲ درصدی روبه‌رو شد و اکنون ۷۴ درصد از کل ارزش بازار تماشای خانگی را به خود اختصاص داده است. دیزنی پلاس از جمله سرویس‌هایی بود که سال ۲۰۲۰ وارد این مجموعه شد و به نتفلیکس و آمازون پرایم در دوران قرنطینه اول بریتانیا پیوست.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.