امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 12072
  پرینتخانه » آخرین اخبار, بین الملل, سینمایی تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ |

جلسه پرسش و پاسخ شهرام مُکری با تماشاگران «جنایت بی‌دقت» در توکیو

جشنواره «توکیو فیلمکس» امسال دوازه فیلم را در بخش مسابقه رسمی خود انتخاب کرد که «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری یکی از این آثار است. این فیلم یکشنبه ١١ آبان در این جشنواره به اکران درمی‌آید و پس از نمایش، جلسه پرسش و پاسخ به صورت مجازی با کارگردان و تماشاگران حاضر در سالن […]

جلسه پرسش و پاسخ شهرام مُکری با تماشاگران «جنایت بی‌دقت» در توکیو

جشنواره «توکیو فیلمکس» امسال دوازه فیلم را در بخش مسابقه رسمی خود انتخاب کرد که «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری یکی از این آثار است. این فیلم یکشنبه ١١ آبان در این جشنواره به اکران درمی‌آید و پس از نمایش، جلسه پرسش و پاسخ به صورت مجازی با کارگردان و تماشاگران حاضر در سالن برگزار می‌شود.

به گزارش خط سوم هنر جشنواره «توکیوفیلمکس» از سوم تا یازدهم آبان و در شهر توکیوی ژاپن برگزار می‌شود. کن توشی ماندا کارگردان قدیمی سینمای ژاپن ریاست هیات داوران این جشنواره را برعهده دارد و این فستیوال با نمایش آخرین فیلم او یعنی «مونینگ دوست داشتنی» افتتاح می‌شود. فیلم اختتامیه جشنواره «باید بهشت باشد» آخرین ساخته ایلیا سلیمان است.

همچنین دربرنامه امسال «توکیوفیلمکس» نمایش بعضی از آثار مهمترین کارگردانان سینمای آسیا همچون تسای مینگ لیانگ، جیا ژانگ‌که، هونگ سان سو و… به چشم می‌خورد.

«جنایت بی‌دقت» به تهیه‌کنندگی نگار اسکندرفر محصول موسسه فرهنگی هنری کارنامه است و پخش بین المللی آن را کمپانی دریم لب به مدیریت نسرین میرشب برعهده دارد. این فیلم پیش از این در بخش رقابتی جشنواره‌هایی نظیر ونیز، شیکاگو و ویناله به نمایش گذاشته شده و «توکیوفیلمکس» اولین نمایش آن در آسیا خواهد بود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.