امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 11543
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, سینمایی, فرهنگی تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷ |

تمدید تعطیلی سینماهای تهران

ستاد کرونای تهران، محدودیت‌ها را برای یک هقته دیگر تمدید کرد.به گزارش رسیده، بر‌‌ اساس اعلام ستاد کرونای تهران، محدودیت‌های پایتخت و تعطیلی برخی مراکز از جمله سینماها تا ۲۳ مهر تمدید شد.بر همین اساس سینماهای تهران نیز تبرای یک هفته دیگر تعطیل خواهند ماند و با توجه به تعطیلی ۲۶ مهرماه، احتمالا تعطیلی پایتخت، […]

تمدید تعطیلی سینماهای تهران

ستاد کرونای تهران، محدودیت‌ها را برای یک هقته دیگر تمدید کرد.
به گزارش رسیده، بر‌‌ اساس اعلام ستاد کرونای تهران، محدودیت‌های پایتخت و تعطیلی برخی مراکز از جمله سینماها تا ۲۳ مهر تمدید شد.
بر همین اساس سینماهای تهران نیز تبرای یک هفته دیگر تعطیل خواهند ماند و با توجه به تعطیلی ۲۶ مهرماه، احتمالا تعطیلی پایتخت، سینماهای این شهر، تا این‌ تاریخ تمدید خواهد شد.
انجمن نهیه‌کنندگان در همین باره در صفحه اینستاگرام خود نوشته: «با احتساب تعطیلی سینماهای تهران از ۱۳ مهر و تداوم این جریان تا ۲۷ مهر، به این نتیجه می‌رسیم که سینماهای پایتخت، نصف مهرماه را تعطیل هستند.
با فعال بودن سینماهای پایتخت تا قبل از تعطیلی‌ها، فروش روزانه سینماهای کشور از ۷۰ میلیون عبور کرده بود حال آن‌که پس از تعطیلی سینماهای پایتخت، گیشه روزانه سینماها به زیر ۱۰ میلیون تومان رسیده است.
این تصمیم‌ در شرایطی چندان منطقی به نظر نمی‌رسد که در شرایط عادی، زیر ۵ درصد از ظرفیت سینماها اشغال می‌شد.دولت هم هیچ برنامه‌ای برای حمایت از نصف ماه تعطیل شدن سینماها ندارد تا فشار اقتصادی بیشتری روی گلوی سینماداران دولتی و علی‌الخصوص خصوصی احساس شود.»

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.