امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 20297
  پرینتخانه » سینمایی, مستند تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶ |

تمام مستندسازان ایرانی دوست دارند از سینماحقیقت تندیس بگیرند

سام کلانتری که برای ساخت مستند «جایی برای فرشته ها نیست» موفق به دریافت جایزه ویژه تماشاگران شد معتقد است: تندیس جشنواره سینماحقیقت، جایزه ویژه‌ای است و تمام مستندسازان ایرانی دوست دارند آن را دریافت کنند، من نیز از این جمع مستثنی نیستم. سام کلانتری کارگردان «جایی برای فرشته ها نیست» که موفق به دریافت […]

تمام مستندسازان ایرانی دوست دارند از سینماحقیقت تندیس بگیرند

سام کلانتری که برای ساخت مستند «جایی برای فرشته ها نیست» موفق به دریافت جایزه ویژه تماشاگران شد معتقد است: تندیس جشنواره سینماحقیقت، جایزه ویژه‌ای است و تمام مستندسازان ایرانی دوست دارند آن را دریافت کنند، من نیز از این جمع مستثنی نیستم.

سام کلانتری کارگردان «جایی برای فرشته ها نیست» که موفق به دریافت جایزه ویژه هیات داوران بخش مستند بلند و جایزه هنر و تجربه از سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت شد درباره ارزش جوایزی که دریافت کرده اظهار کرد: تمام جوایزی که دریافت کردم در نوع خودشان زیبا و ارزشمند هستند و هر کدام هم کارکرد و ویژگی‌های خاص خودشان را دارند.
وی افزود: تندیس جشنواره سینماحقیقت، جایزه ویژه‌ای است و تمام مستندسازان ایرانی دوست دارند آن را دریافت کنند، من نیز از این جمع مستثنی نیستم.
وی در ادامه بیان کرد: من به عنوان فیلمساز فیلمم را می‌سازم به امید اینکه اتفاق خوبی برای آن رخ دهد و در مسیر فیلمسازی‌ام نیز تمام تلاشم را می‌کنم که اینچنین شود. بسیار خوشحالم برای مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» اتفاقات بسیار ویژه‌ای رخ داد و مهمتر از همه اینکه این فیلم جایزه ویژه تماشاگران را دریافت کرد. این جایزه برای من و تهیه‌کننده‌های اثر جایگاه و ارزش ویژه‌ای دارد و هیچ‌وقت فراموشش نخواهیم کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.