امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 12861
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵ |

ترامپ تریبون رسمی توییتر را از دست می‌دهد

توییتر دسترسی به حساب‌های سازمانی کاخ سفید در این شبکه اجتماعی را از «ترامپ» به «بایدن» تحویل می‌دهد. به گزارش خط سوم هنر به نقل از ددلاین، نیک پاچیلیو سخنگوی توییتر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این شبکه اجتماعی از روز ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ (۱ بهمن ۹۹) همزمان با مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس‌جمهوری منتخب […]

ترامپ تریبون رسمی توییتر را از دست می‌دهد

توییتر دسترسی به حساب‌های سازمانی کاخ سفید در این شبکه اجتماعی را از «ترامپ» به «بایدن» تحویل می‌دهد.

به گزارش خط سوم هنر به نقل از ددلاین، نیک پاچیلیو سخنگوی توییتر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این شبکه اجتماعی از روز ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ (۱ بهمن ۹۹) همزمان با مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا، دسترسی به حساب‌های سازمانی کاخ سفید در توییتر را به وی انتقال می‌دهد.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا پس از شکست سنگین در انتخابات ۲۰۲۰ این کشور، با ادعای تقلب گسترده، خواستار بازشماری آرا در برخی ایالت‌ها شد؛ ادعایی واهی که البته راه به جایی هم نبرد.

توییتر حالا به دنبال ناکامی ترامپ در ابطال نتیجه انتخابات اخیر و با مشورت بنیاد آرشیو ملی آمریکا تصمیم گرفته حساب کاربری POTUS@ که به رئیس جمهوری قانونی آمریکا تعلق دارد را به رئیس‌جمهور جدید و دولتش تحویل دهد. در همین راستا، دسترسی به دیگر حساب‌های حکومتی چون VP، @FLOTUS@ و whitehouse@ نیز متعاقبا به دولت بایدن منتقل می‌شود. تمام توییت‌های موجود در این حساب‌ها پیش از انتقال پاک می‌شود.

توییتر، تریبون محبوب ترامپ

توییتر تریبون محبوب دونالد ترامپ در فضای مجازی است. وی معمولا برای توییت زدن از حساب شخصی خود استفاده می‌کند که ۸۸ میلیون دنبال کننده دارد. در دولت وی، از حساب رسمی رئیس‌جمهور و دیگر حساب‌های دولتی در توییتر بیشتر برای بازنشر استفاده می‌شد.

حساب شخصی بایدن در توییتر به اندازه ترامپ فعال نیست و تاکنون در مجموع کمتر از ۷ هزار توییت برای ۱۹ هزار دنبال کننده خود ارسال کرده است.

اگرچه ترامپ از توییتر به عنوان تریبون روزانه خود برای پیام‌رسانی به دنبال‌کننده‌هایش استفاده می‌کند توییتر بارها به بسیاری از توییت‌های وی برچسب هشدار زده است.

انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا روز ۱۳ آبان برگزار شد و جو بایدن موفق شد با کسب ۳۰۶ در برابر ۲۳۲ رای دونالد ترامپ، عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا را به دست آورد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.