امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 11427
  پرینتخانه » آخرین اخبار, فرهنگی تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰ |

برای بهبودی محمدرضا شجریان دعا کنید

محمدرضا شجریان که سوم شهریور ماه پس از گذراندن حدود ۱۰ روز بستری شدن در بیمارستان جم، به منزل منتقل شده بود، عصر یکشنبه (۱۳ مهر ماه) بار دیگر به دلیل شرایط عمومی ناپایدار در بیمارستان بستری شد. به گزارش خط سوم هنر بیمارستان جم در صفحه اینستاگرام خود با انتشار اطلاعیه‌ای از بستری شدن دوباره محمدرضا […]

برای بهبودی محمدرضا شجریان دعا کنید

محمدرضا شجریان که سوم شهریور ماه پس از گذراندن حدود ۱۰ روز بستری شدن در بیمارستان جم، به منزل منتقل شده بود، عصر یکشنبه (۱۳ مهر ماه) بار دیگر به دلیل شرایط عمومی ناپایدار در بیمارستان بستری شد.

به گزارش خط سوم هنر بیمارستان جم در صفحه اینستاگرام خود با انتشار اطلاعیه‌ای از بستری شدن دوباره محمدرضا شجریان در این بیمارستان خبر داد و درباره شرایط جسمانی این هنرمند نوشت: «در راستای اطلاع‌رسانی به مردم هنردوست و هم‌میهنان عزیز به استحضار می‌رساند، استاد عزیزمان دیروز عصر با شرایط عمومی، قلبی و ریوی _ تنفسی ناپایدار و افت سطح هوشیاری، افت فشار خون و پلاکت در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند. با توجه به شرایط ناپایدار بالینی از ملت عزیز خواهشمندیم از درگاه خداوند متعال برای اسطوره آواز ایران، سلامتی و بهبودی مسئلت کنند.»

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.