امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 11716
  پرینتخانه » آخرین اخبار, سینمایی, فرهنگی, مستند تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴ |

با درگذشت اکبر عالمی، دوستداران سینما پدر معنوی خود را از دست دادند

مجری تلویزیون گفت: مرحوم عالمی با سواد بالا و اشراف خوبش در زمینه سینما، شاگردان شاخصی را در این زمینه تربیت کردند. داریوش کاردان مجری تلویزیون درخصوص مرحوم اکبر عالمی به باشگاه خبرنگاران گفت: اکبر عالمی دانش آموخته حوزه سینما و تلویزیون بود. در زمینه گفتار، اجرا، بازیگری و همچنین در زمینه لابراتوار و رنگ […]

با درگذشت اکبر عالمی، دوستداران سینما پدر معنوی خود را از دست دادند

مجری تلویزیون گفت: مرحوم عالمی با سواد بالا و اشراف خوبش در زمینه سینما، شاگردان شاخصی را در این زمینه تربیت کردند.

داریوش کاردان مجری تلویزیون درخصوص مرحوم اکبر عالمی به باشگاه خبرنگاران گفت: اکبر عالمی دانش آموخته حوزه سینما و تلویزیون بود. در زمینه گفتار، اجرا، بازیگری و همچنین در زمینه لابراتوار و رنگ اشراف بسیار زیادی داشتند و در کل استاد عجیب و غریبی بودند. این‌ توانمندی ها نشات گرفته از سواد بالا و پژوهش‌های مداومشان بود.

وی افزود: با برنامه «هنر هفتم» شان، نحوه اجرا را از او آموخته و تکنیک هایشان را در اجراهای خود به کار گرفتم. همیشه با او مشورت می‌ کردم چون خیلی خوب به همه امور اجرا اشراف داشت. امروزه تا حرف از اجرا می شود، همه فکر می‌کنند که باید با لباس‌های برند جلوی دوربین حاضر شوند، اما مرحوم عالمی نظر دیگری داشت و موشکافانه در این زمینه صحبت می‌کرد.

کاردان اظهار کرد: کسانی که از مرحوم عالمی درس آموختند او را پدر معنوی خود می‌دانستند و امروز خودشان کارگردانان بزرگ سینما هستند. چون به خوبی از درس‌هایی که یاد گرفتند استفاده کردند و نتیجه گرفتند.

وی درخصوص کوشا بودن مجری پیشکسوت تلویزیون بیان کرد: اکبر عامی هر روز به دنبال یک تجربه جدید بود تا به تکرار نیفتد و بتواند راه تازه‌ای را برای ادامه راهش پیدا کند. در آخرین اثرش هم دغدغه اش همین بود که متاسفانه بخت با او یار نبود.

این کارگردان درمورد علاقه اش به مرحوم عالمی گفت: استاد عالمی را بسیار دوست داشتم و همیشه در خاطر من خواهند ماند. چهره دلنشین، متانت گفتار ایشان و اینکه هرگز صدا یشان بلند نمی‌شد و… متاسفانه گنج گرانی بودند که از دستشان دادیم امیدوارم قدرداشته هایمان را تا وقتی که د کنارمان هستند بدانیم و از حضورشان استفاده و بهره ببریم.

وی خاطرنشان کرد:همه ما باید به خاطر مسائل معیشتی از خانه بیرون برویم، اما از مردم می‌خواهم که مراقب خودشان باشند و با رعایت کردن فاصله‌های اجتماعی از امنیت خود و اطرافیانشان مواظبت کنند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.