امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 12332
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, فرهنگی, ویژه تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ |

این آغاز یک ماجرا و ردپای آن در فیلم های سینمایی است که توسط یک تیم پروپاگاندا می شد

اشاره مستقیم نماینده دادستان به سرکرده رسانه ای محمد امامی در دادگاه! / چرا افراد وابسته به یک متهم فساد اقتصادی به رسانه های مستقل چون سینماناب پیام های تهدید آمیز و محبت آمیز برای ویرایش تیترهای حقیقت محور ارسال می کردند؟! در حالی این روزها دادگاه محمدامامی؛ تهیه کننده «شهرزاد» به اتهام فساد اقتصادی […]

این آغاز یک ماجرا و ردپای آن در فیلم های سینمایی است که توسط یک تیم پروپاگاندا می شد

اشاره مستقیم نماینده دادستان به سرکرده رسانه ای محمد امامی در دادگاه! / چرا افراد وابسته به یک متهم فساد اقتصادی به رسانه های مستقل چون سینماناب پیام های تهدید آمیز و محبت آمیز برای ویرایش تیترهای حقیقت محور ارسال می کردند؟!

در حالی این روزها دادگاه محمدامامی؛ تهیه کننده «شهرزاد» به اتهام فساد اقتصادی در دادگاه انقلاب در حال برگزاری است که گروه های تلگرامی مختلف سینمایی توسط عده ای وابسته به وی با پست های حمایتی همراه شده است و این نشان از همان تیم رسانه ای وابسته به محمد امامی می آید که وی در جلسات اخیر دادگاه خود اعلام کرد برای آنها از وزارت ارشاد مجوز دارد اما روز گذشته رسول قهرمانی؛ نماینده دادستان در اظهاراتی صریح نام سرگروه این جریان را برد که وی در جلسه هم حضور فیزیکی داشت.

ردپای رسانه ای محمد امامی در جریان سینما برای اهالی رسانه این حوزه کاملا روشن بود به طوری که وقتی خبری بر علیه امامی منتشر می شد ناگهان پیام های جریان های وابسته به وی به مدیر و سردبیر سایت منتشرکننده  مطلب ارسال می شد، اتفاقی که برای رسانه سینماناب بارها اتفاق افتاد و فایل صوتی هریک از این اهالی رسانه احراز هویت شده برای همگان نزد ما محفوظ است که چطور در تلاش بودند تا از حقانیت فردی دفاع کنند که امروز در مقام دستگاه قضا باید پاسخگو باشد و فردی که نظام تولید سینما و نمایش خانگی را بهم ریخت!

رو گذشته رسول قهرمانی؛ نماینده دادستان در اظهاراتش از فردی نام برد که سرگروه جریان رسانه ای محمد امامی است و وابستگان وی را  می توان در اتاقک های محفلی کوچک جشنواره های سینمایی و فیلم ها و سریال های نمایش خانگی جستجو کرد که حتی نشریه الکترونیکی پروپاگاندا هم تهیه می کردند و حالا بعد از تفهیم اتهامات توسط نماینده دادستان باید نام افراد را به درستی در رسانه ها جستجو کرد.

رسول قهرمانی ؛ نماینده دادستان در جلسه دادگاهی گذشته محمد امامی گفت: آقای امامی گله می کنند که رسانه ها در جلسه حاضر نیستند، در صورتی که مدیر رسانه ای خود ایشان به صورت شخصی و نه به عنوان نماینده یک رسانه، اکنون در جلسه است!

قهرمانی افزود: آقای «محمد حسین لواسانی» که از محل تسهیلات به حساب ایشان هم مبالغی واریز شده، آزادانه ده ها فیلم و توهین علیه دادسرا و نماینده دادستان تولید کرده است با این حال از نعمت آزادی بهره مند شده. حال ایشان در جلسات دادگاه حاضر می شوند و بعد هم می روند و خبرهای واهی و کذب منتشر می کنند!

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.