امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 13342
  پرینتخانه » سینمایی, مستند تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲ |

اکران مستند«فرزندان شب» در جشنواره جیفونی ایتالیا

هنروتجربه: «فرزندان شب» ساخته بهروز نورانی‌پور به پنجاهمین دوره جشنواره جیفونی ایتالیا راه یافت. به گزارش سایت هنروتجربه به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، فیلم مستند «فرزندان شب» ساخته‌ بهروز نورانی‌پور، به بخش مسابقه مستند پنجاهمین دوره جشنواره جیفونی ایتالیا راه یافت. این فیلم محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی […]

اکران مستند«فرزندان شب» در جشنواره جیفونی ایتالیا

هنروتجربه: «فرزندان شب» ساخته بهروز نورانی‌پور به پنجاهمین دوره جشنواره جیفونی ایتالیا راه یافت.

به گزارش سایت هنروتجربه به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، فیلم مستند «فرزندان شب» ساخته‌ بهروز نورانی‌پور، به بخش مسابقه مستند پنجاهمین دوره جشنواره جیفونی ایتالیا راه یافت. این فیلم محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی بوده و پخش بین‌المللی آن برعهده شرکت تصویر گستر الهه پارسی (الی ایمیج) به مدیریت الهه نوبخت است.

پنجاهمین دوره جشنواره جیفونی از ۶ تا ۱۰ دی‌ماه ۹۹ در کشور ایتالیا برگزار می‌شود. این جشنواره بزرگ‌ترین و معتبرترین جشنواره فیلم و رویداد سینمایی کودکان و نوجوانان جهان است که از سال ۱۹۷۱ آغاز به کار کرده و امسال در شرایط کرونایی، پنجاهمین دوره‌ خود را پشت ‌سر خواهد گذاشت.

پیش از این و در مهرماه گذشته، «فرزندان شب» در اولین اکران جهانی خود در بخش رسمی مسابقه مستند بیست و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان BUSAN کره‌جنوبی به نمایش درآمده بود.

مستند ۸۳ دقیقه‌ای «فرزندان شب»، زندگی کودکان سرباز در جنگ‌ها را روایت می‌کند. این فیلم در اولین نمایش ملی خود، آذرماه ۹۸ در بخش مسابقه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت روی پرده رفته بود.

عوامل این فیلم عبارتند از: پژوهش‌گر، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده: بهروز نورانی‌پور-فیلم‌بردار: فردین باتمانی-صدابردار: فرهاد عسگری-تدوین‌گر: لقمان سخنور-صداگذار: مسلم رضوی-گوینده: اقدس بهزادی‌پور-آهنگساز: مسعود سخاوت‌دوست-تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی-پخش بین‌المللی: شرکت تصویر گستر الهه پارسی (الی ایمیج) به مدیریت الهه نوبخت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.