امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 14439
  پرینتخانه » سینمایی تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴ |

اولین واکنش به فیلم سینمایی «ابلق»

هوشنگ گلمکانی منتقد با سابقه سینما در صفحه شخصی خود نوشت:نرگس آبیار باز هم گام بلند دیگری برداشته؛ بلندتر از فیلم بلندپروازانه قبلی‌اش. «ابلق» فیلمی تکان‌دهنده و تأثیرگذار است، با یک کارگردانی ماهرانه و پرزحمت، و بازی‌های چشمگیر. هرچند که به دلایلی شخصی، من «نفس» را همچنان بیش‌تر دوست دارم. فعلا همین کیوان کثیریان، روزنامه‌نگار […]

اولین واکنش به فیلم سینمایی «ابلق»

هوشنگ گلمکانی منتقد با سابقه سینما در صفحه شخصی خود نوشت:
نرگس آبیار باز هم گام بلند دیگری برداشته؛ بلندتر از فیلم بلندپروازانه قبلی‌اش. «ابلق» فیلمی تکان‌دهنده و تأثیرگذار است، با یک کارگردانی ماهرانه و پرزحمت، و بازی‌های چشمگیر. هرچند که به دلایلی شخصی، من «نفس» را همچنان بیش‌تر دوست دارم. فعلا همین

کیوان کثیریان، روزنامه‌نگار و منتقد سینما درباره «ابلق» نوشت:
«فیلمی متمرکز بر روابط پیچیده‌ انسانی، با ظرایف قابل توجه، شخصیت‌های جذاب و قصه‌ای پرکشش. بهترین فیلم نرگس آبیار تا اینجا.»

محمد محمدیان منتقد مجله فیلم نیز نوشت: فیلمی با قصه‌ زنانه‌ای تازه در دنیای پیچیده مردانش با یک کارگردانی دشوار که متفاوت‌ترین روایت اجتماعی او به حساب می‌آید.
اثری با بازی‌ درخشان الناز شاکردوست، نقش‌آفرینی به‌یاد ماندنی هوتن شکیبا، بازی متفاوت بهرام رادان با تاکید بر حضور تاثیرگذار گلاره عباسی و یک مهران احمدی دیگر، فیلمبرداری پر از جزییات سامان لطفیان، گریم درجه یک ایمان امیدواری و ریتم یکدست در تدوین حمید نجفی‌راد که از حالا می‌توان همه آن‌ها را در میان بهترین‌های سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر دید.
درست حدس زده‌اید خود را برای اثر نفس‌گیر و تلخ دیگری آماده کنید.در این شب ماه کامل نیست!

فیلم «ابلق» به کارگرادانی نرگس آبیار از مهم‌ترین فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر است و بهرام رادان، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا و گلاره عباسی در این فیلم سینمایی ایفای نقش می‌کنند.


به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.