امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 18054
  پرینتخانه » سینمایی, ویژه تاریخ انتشار : ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۵:۴۶ |

اولین فیلم بهاره رهنما کلید خورد

بهاره رهنما پس از توقف سریال خانگی «دختران صفویه»، فیلمنامه «عطرهای خالی» را با مشاوره شادمهر راستین به رشته نگارش درآورد تا این اثر به مرحله ساخت برسد. به گزارش روابط عمومی پروژه، بهاره رهنما بازیگر نام آشنای سینما و تئاتر وتلویزیون ایران درباره اولین فیلم بلند خود اینطور گفت: پس از توقف پروژه دختران […]

اولین فیلم بهاره رهنما کلید خورد

بهاره رهنما پس از توقف سریال خانگی «دختران صفویه»، فیلمنامه «عطرهای خالی» را با مشاوره شادمهر راستین به رشته نگارش درآورد تا این اثر به مرحله ساخت برسد.

به گزارش روابط عمومی پروژه، بهاره رهنما بازیگر نام آشنای سینما و تئاتر وتلویزیون ایران درباره اولین فیلم بلند خود اینطور گفت: پس از توقف پروژه دختران صفویه تقریبا برای همان شخصیت ها شروع به نوشتن « عطرهای خالی » که یک فیلم بلند داستانی کردم و پس از پایان نوشتن این فیلم به مرحله پیش تولید رفت.

بهاره رهنما که با مستند «صدام کن مامان» در جشنواره های بین المللی همچون ریورساید ، آمریکاری جنوبی و برزیل جوایز مختلفی را در رده های مختلف از آن خود کرده بود این روزها قصد دارد با ساخت فیلم «عطرهای خالی» که در زمینه پیش تولید و انتخاب بازیگران حرفه ای و مشهور است اتفاق دیگری را در زمینه هنر رقم بزند.

بهاره رهنما نویسنده «عطرهای خالی» است و کارگردانی این فیلم بلند را نیز به عهده دارد و تهیه کنندگی کار با مجید بابایی است.

«عطرهای خالی» به زودی در در نمک آبرود و تهران توسط حسن اصلانی فیلمبرداری خواهد شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.