امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 16447
  پرینتخانه » بین الملل, سینمایی تاریخ انتشار : ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸ |

الزام سه بار تست کرونا برای حضور در مراسم اسکار

آخرین اخبار ازبرگزاری نود و سومین مراسم اسکار حاکی از آن است که این مراسم در مرکز شهر لس آنجلس برگزار می‌شود و اعلام شده استفاده از ماسک مقابل دوربین الزامی نیست.  جلسه بررسی مراسم اسکار روز گذشته ۱۹ آوریل با حضور نمایندگان، نامزدها، استودیوها و روابط عمومی‌ها برگزار شد و جزئیاتی از چگونگی برگزاری […]

الزام سه بار تست کرونا برای حضور در مراسم اسکار

آخرین اخبار ازبرگزاری نود و سومین مراسم اسکار حاکی از آن است که این مراسم در مرکز شهر لس آنجلس برگزار می‌شود و اعلام شده استفاده از ماسک مقابل دوربین الزامی نیست.

 جلسه بررسی مراسم اسکار روز گذشته ۱۹ آوریل با حضور نمایندگان، نامزدها، استودیوها و روابط عمومی‌ها برگزار شد و جزئیاتی از چگونگی برگزاری این رویداد سینمایی بزرگ در شرایط کرونا اعلام شد.

بر اساس اخبار منتشر شده ۱۷۰ نفر در اسکار ۲۰۲۱ حضور خواهند داشت و شرکت کنندگان به صورت چرخشی مشابه یک برنامه تلویزیونی حاضر می‌شوند همچنین اعلام شده استفاده از ماسک برای افراد مقابل دوربین لازم نیست، اما وقتی مهمانان در برابر دوربین نیستند از آن‌ها خواسته می‌شود ماسک بزنند.

شرکت کنندگان در مراسم جوایز آکادمی اسکار ملزم هستند حداقل سه بار پیش از حضور در این مراسم تست کرونا بدهند و در هنگام شرکت در مراسم هم تب سنجی از افراد الزامی است.

یکی دیگر از نکات قابل توجه اسکار امسال که به دلیل همه گیری کرونا در نظر گرفته شده، این است که تنها خبرنگارانی از ژاپن، کانادا، بریتانیا، آلمان، فرانسه، برزیل، اسپانیا، مکزیک و استرالیا اخبار جوایز آکادمی اسکار را پوشش می‌دهند.

همچنین فرش قرمز اسکار ۲۰۲۱ مختصر خواهد بود و  تنها سه عکاس و شمار محدودی از مطبوعاتی‌ها با حداقل دو متر فاصله بین خبرنگاران و مصاحبه شوندگان در این بخش حاضر می‌شوند.

استیون سودربرگ از تهیه‌کنندگان مراسم اسکار با دو تهیه‌کننده دیگر اسکار یعنی جسی کالینز و استیسی شِر پیش از این در جلسه‌ای حاضر شد و به اهمیت ماسک در اسکار امسال تاکید کرد.

کلی ریپا، رایان سیکرست و لارا اسپنسر به عنوان مجری مصاحبه های مجازی با برندگان اسکار خواهند داشت.

 مراسم اعطای جوایز نود و سومین دوره جوایز سینمایی اسکار روز ۲۵ آوریل ۲۰۲۱ (۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ) در دو سالن دالبی تئاتر و یونیون استیشن لس آنجلس برگزار می‌شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.