امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 12515
  پرینتخانه » آخرین اخبار, سینمایی, فرهنگی تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲ |

اعتراض شورای صنفی نمایش به ساعت کاری سینماها

دبیر شورای صنفی نمایش درباره مصوبات امروز شورای صنفی نمایش اعلام کرد که به نحوه زمان‌بندی ساعات کاری سینماها معرتضیم و آن را به ارشاد منتقل کردیم.مرتضی شایسته در تماس تلفنی با تسنیم درباره مصوبات امروز شورای صنفی نمایش بیان کرد که اصلی‌ترین مسأله امروز ما ساعات کاری سینماها از سوی ستاد ملی مبارزه با […]

اعتراض شورای صنفی نمایش به ساعت کاری سینماها

دبیر شورای صنفی نمایش درباره مصوبات امروز شورای صنفی نمایش اعلام کرد که به نحوه زمان‌بندی ساعات کاری سینماها معرتضیم و آن را به ارشاد منتقل کردیم.
مرتضی شایسته در تماس تلفنی با تسنیم درباره مصوبات امروز شورای صنفی نمایش بیان کرد که اصلی‌ترین مسأله امروز ما ساعات کاری سینماها از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا بود.
شایسته با اعلام این موضوع بیان کرد که این طور که ساعت‌های کاری سینماها را اعلام کردند عملاً فروشی در سینماها نخواهیم داشت زیرا اصلی‌ترین ساعت‌ کاری سینماها به بعد از غروب مربوط می‌شود.
وی ادامه داد که تقاضای اصلی ما که به رئیس سازمان سینمایی تقدیم شده است تغییر در ساعت کاری سینماها است حتی به این صورت که سانس صبح حذف شود اما به سانس‌های شب دو سانس اضافه شود و با این حساب سینماها از ساعت ۱۴ تا ۲۲ شب فعالیت داشته باشند.
این تهیه‌کننده سینما همینطور در پاسخ به ما درباره اعتراض سینماداران مبنی بر نبود فیلم خوب و مخاطب‌پسند برای اکران بیان کرد که با صاحبان آثار در این مورد صحبت کردیم؛آنهانیز منتظرند تا سینما به روال عادی خود بازگردد تا بتوانند فیلم‌های خود را راهی اکران کنند

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.