امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 9133
  پرینتخانه » سینمایی, فیلم های در حال اکران, هنر وتجربه تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹ |

استقبال مخاطبان از جشنواره شانگهای

به گزارش خط سوم هنر به نقل ازهنروتجربه: بلیت فروشی آنلاین سی وسومین جشنواره بین المللی فیلم شانگهای در کشور چین با استقبال گسترده مخاطبان همراه شده است. بیست و سومین جشنواره فیلم شانگهای هم همانند تعدادی از رویدادهای سینمایی با تغییراتی در نحوه برگزاری از ۲۵ جولای تا ۲ اوت (۴ تا ۱۲ مرداد) و […]

استقبال مخاطبان از جشنواره شانگهای

به گزارش خط سوم هنر به نقل ازهنروتجربه: بلیت فروشی آنلاین سی وسومین جشنواره بین المللی فیلم شانگهای در کشور چین با استقبال گسترده مخاطبان همراه شده است.

بیست و سومین جشنواره فیلم شانگهای هم همانند تعدادی از رویدادهای سینمایی با تغییراتی در نحوه برگزاری از ۲۵ جولای تا ۲ اوت (۴ تا ۱۲ مرداد) و کار خود را آغاز می‌کند. این دوره از جشنواره به سبب شیوع ویروس کرونا به صورت ترکیبی از رویدادهای فیزیکی و مجازی و نمایش‌های حضوری و آنلاین برگزار می‌شود و در مجموع بیش از ۴۰۰ فیلم  به نمایش در می‌آید.

با توجه به عدم استقبال تماشاگران از سینماها بعد از بازگشایی چندین ماهه به نظر می‌رسید جشنواره شانگهای هم چندان مورد استقبال قرار نگیرد اما  بر اساس اعلام مسئولان این رویداد سینمایی، بیش از ۱۰۰ هزار بلیت (حدود ۱۰۸ هزار بلیت) در ۱۰ دقیقه نخست فروش آنلاین بلیت‌ها به مخاطبان فروخته شده است.

در این دوره از جشنواره فروش بلیت برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بلیت‌ها فقط به صورت آنلاین و با فاصله میان صندلی‌ها فروخته می‌شود و مخاطبان پیش از ورود به سالن سینما مورد تب‌سنجی قرار می‌گیرند. همچنین این رویداد سینمایی امسال هیچ میهمان خارجی ندارد.

سینمای ایران هم امسال با چهار فیلم در جشنواره شانگهای حضور دارد. «من اینجا هستم» به کارگردانی عباس امینی در بخش اصلی این جشنواره حضور دارد. فیلم‌های «نجیبه» اولین ساخته بلند مصطفی گندمکار به همراه «گورکن» ساخته کاظم ملایی نیز در بخش «استعدادهای جدید آسیایی» این جشنواره به نمایش در می‌آیند و فیلم کوتاه «خرچنگ» به کارگردانی شیوا صادق اسدی هم در بخش رقابتی کوتاه اشرکت می‌کند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.