امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 19522
  پرینتخانه » اجتماعی, ویژه تاریخ انتشار : ۰۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸ |

احتمال حضوری شدن مدارس از اول آبان

سخنگوي ستاد ملي مقابله با کرونا گفت: از اول آبان ماه همه مدارس و از اول مهر ماه ٣٠ تا ۴٠ درصد مدارس به صورت حضوري بازگشايي شوند. عليرضا رئيسي سخنگوي ستاد ملي مقابله با کرونا درباره بازگشايي مدارس اظهار کرد: ديروز مصوب شد تا اهتمام بر بازگشايي مدارس به صورت حضوري باشد و واکسيناسيون […]

احتمال حضوری شدن مدارس از اول آبان

سخنگوي ستاد ملي مقابله با کرونا گفت: از اول آبان ماه همه مدارس و از اول مهر ماه ٣٠ تا ۴٠ درصد مدارس به صورت حضوري بازگشايي شوند.

عليرضا رئيسي سخنگوي ستاد ملي مقابله با کرونا درباره بازگشايي مدارس اظهار کرد: ديروز مصوب شد تا اهتمام بر بازگشايي مدارس به صورت حضوري باشد و واکسيناسيون معلمان و والدين و سرويس مدارس و کادر مدارس انجام شود.

وي ادامه داد: ما ١١٢ هزار مدرسه در کشور داريم که ۶٢ هزار مدرسه زير ١٠٠ نفر جمعيت دارند و اينها مي‌توانند در کلاس کمتر از ١٠ تا ١۵ دانش آموز حضور داشته باشند.

سخنگوى ستاد ملى مقابله با کرونا با بيان اينکه امسال ترکيب آموزش مجازي و حضوري در مدارس مدنظر است، گفت: حتي در برخي مدارس دانش آموز ٢ روز به مدرسه برود و دروس اصلي در اين روزها تدريس شود و تعداد روزهاي حضور در مدرسه بستگي به جمعيت دانش آموزان در مدرسه دارد و اگر بتوانند سقف ١۵ دانش آموز در کلاس را رعايت کنند مدرسه مي‌تواند هر روز حضوري برگزار شود.

رئيسى درباره زمين بازگشايي حضوري مدارس اظهار کرد: پيش‌بيني من اين است از اول آبان ماه همه مدارس و از اول مهر ماه ٣٠ تا ۴٠ درصد مدارس به صورت حضوري بازگشايي شوند. او گفت: مقرر شد در خصوص بازگشايي مدارس دو تيم تشکيل شود، يک تيم وزارت بهداشت و ديگري وزارت آموزش و پرورش است تا شيوه نامه‌ها را درست تبيين و ابلاغ کنند،

امکان تأمين واکسن براي دانش‌آموزان از کوبا و چين

سخنگوي ستاد ملي مقابله با کرونا درباره تامين واکسن دانش آموزان اظهار کرد: امکان تامين واکسن براي دانش آموزان از ٢ کشور کوبا و چين مدنظر قرار گرفته است و وزارت امور خارجه و سفرا در حال رايزني هستند و در مکالمه رئيس جمهور با رئيس جمهور چين يکي از مذاکرات در زمينه تامين واکسن براي دانش آموزان بوده است.

رئيسي تاکيد کرد: موضوع واکسيناسيون دانش آموزان نبايد اصل قرار گيرد اگر بخواهيم واکسن به دانش آموزان تزريق کنيم واکسيناسيون صرفا براي دانش آموزان داراي بيماري زمينه‌اي صورت خواهد گرفت و ما بايد اطرافيان دانش آموزان را واکسينه کنيم هر چند بايد توجه داشت اين موضوع هنوز در مراحل ابتدايي است

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.