امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 14509
  پرینتخانه » بین الملل, سینمایی تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲ |

آنا دی آرماس ایفاگر نقش مرلین مونرو در فیلم «بلوند/Blonde»

آنا دی آرماس نقش مریلین مونرو را در فیلم زندگی‌نامه این ستاره مشهور سینما «بلوند/Blonde» ایفا می‌کند. آنا دی آرماس در مصاحبه جدیدی که با ساندی‌ تایم انجام داده درباره آمادگی برای این نقش صحبت‌هایی را مطرح کرده و گفته برای صداسازی این شخصیت ماه‌ها وقت صرف کرده است. این بازیگر کوبایی ۳۲ ساله چنین […]

آنا دی آرماس ایفاگر نقش مرلین مونرو در فیلم «بلوند/Blonde»

آنا دی آرماس نقش مریلین مونرو را در فیلم زندگی‌نامه این ستاره مشهور سینما «بلوند/Blonde» ایفا می‌کند.

آنا دی آرماس در مصاحبه جدیدی که با ساندی‌ تایم انجام داده درباره آمادگی برای این نقش صحبت‌هایی را مطرح کرده و گفته برای صداسازی این شخصیت ماه‌ها وقت صرف کرده است.

این بازیگر کوبایی ۳۲ ساله چنین توضیح می‌دهد: تلاش کردم نُه ماه! شکنجه بزرگی بود، بسیار طاقت فرسا بود، مغز من منفجر شده بود، و تمام این مدت با مربی صدا و لهجه تمرین داشتم.

در ادامه گفت‌وگو دی آرماس از شباهت‌ها و مشکلاتی که بازیگران زن هالیوود در دهه‌های گذشته با آن دست و پنجه نرم می‌کردند و در حال حاضر با این مشکلات درگیر هستند، سخنانی را مطرح کرد و گفت: من به عنوان زنی فعال در صنعت هالیوود درباره اینکه چگونه مسائل مربوط به ‎سال‌های ۱۹۳۰، ۱۹۴۰، ۱۹۵۰ با مشکلات امروز مرتبط هستند خیلی فکر کردم، اگر شما پایگاه قوی در ارتباط با خانواده و غیره نداشته باشید، واقعاً دشوار است که از عهده مشکلات بر آیید.

«بلوند» فیلمی به نویسندگی و کارگردانی اندرو دومینیک و برگرفته از کتابی به همین نام به قلم جویس کارول اوتس است و آدرین برادی، بابی کاناوالی و جولین نیکلسون دیگر بازیگران این فیلم زندگی‌نامه هستند.

پس از اعلام خبر جدایی بن افلک و آنا دی آرماس، برادر بن افلک، کیسی افلک توضیحاتی را در مصاحبه با اینترتینمنت تونایت ارائه داد و گفت: من فکر می کنم که آنا شیرین ترین، بامزه ترین، باهوش ترین و جذاب ترین فردی است که می شناسد و من بازی او را در نقش مرلین مونرو در فیلم «بلوند» دیدم که هنوز به نمایش عمومی درنیامده و شرط می بندم که او تمام جوایز را را برای این نقش خواهد گرفت، او سال خوبی را پیش رو خواهد داشت. بابت این موضوع نگران آنا نیستم

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.