اولین تریلر رسیمی فیلم Memoria

تاریخ انتشار : ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱ | 1069 بازدید | ارسال توسط :
اولین تریلر رسیمی فیلم Memoria

«اپیچاتپونگ ویراستاکول» کارگردان تایلندی برنده نخل طلا در مورد فیلم سورئال جدیدش «مموریا» (Memoria) که به جشنواره کن رفته می‌گوید: «در دوران کودکی، مجذوب جنگل‌ها، حیوانات و کوهستان‌ها بودم.» این فیلم که توسط استودیوی نئون «گمراه‌کننده» توصیف شده اما این خصوصیت اصلی آثار این فیلمساز است.

ویراستاکول می‌گوید: «در دهه ۱۹۷۰، با خواندن رمان‌هایی در مورد جویندگان گنج در تمدن‌های گمشده بزرگ شدم. اما تایلند امپراطوری‌های باستانی مملو از طلا یا قبایل وحشی و آناکوندا ندارد. چهل سال بعد، هنوز مجذوب چنین مناظری هستم، اما حالا با لایه‌هایی از داستان‌های دیگر پوشانده شده‌اند. به تاریخ آمریکای لاتین جذب شده‌ام گویی بخشی گمشده از دوران جوانی من بوده باشد. به کلمبیا آمده‌ام تا خاطره و زیبایی جمع‌آوری کنم، نه طلای آمازونی‌ها را. عمیقاً مدیون افرادی هستم که در شهرهای مختلف ملاقات کردم، از روان‌شناسان گرفته، تا باستان‌شناسان، مهندسین، فعالان اجتماعی، و ولگردها.»

ویراستاکول که بیشتر با فیلم «عمو بونمی که زندگی‌های گذشته‌اش را به یاد می‌آورد» (Uncle Boonmee Who Can Recall His Past Lives) شناخته می‌شود، در فیلم «مموریا» با «تیلدا سویینتون» همکاری کرده است. تمامی آثار این کارگردا سورئال، اسرارآمیز، و عجیب‌اند، و «مموریا» نیز به همان اندازه خیال‌گونه، پرابهام و وهم‌آلود است.

داستان «مموریا» در مورد یک زن اسکاتلندی است که با شنیدن یک صدای «بنگ» بلند، شروع می‌کند به تجربه کردن سندرم احساسی عجیب در حالی که در جنگل‌های کلمبیا پرسه می‌زند.

تاریخ اکران «مموریا» توسط استودیوی نئون اعلام نشده است، اما این فیلم همین هفته در کن روی پرده می‌رود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.