امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 11160
  پرینتخانه » آخرین اخبار, بین الملل, سینمایی, ویژه گرجستان تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ |

صدف طلایی سن سباستین به «آغاز» رسید

فیلم گرجستانی «آغاز» موفق به کسب چهار جایزه از جمله بهترین فیلم و کارگردانی از شصت و هستمین جشنواره فیلم سن سباستین اسپانیا شد. به گزارش خط سوم هنر به نقل از ایندی وایر، جشنواره بین فیلم سن سباستین از تاریخ ۱۸ تا ۲۶ سپتامبر به صورت فیزیکی برگزار شد و در نهایت فیلم «آغاز» […]

صدف طلایی سن سباستین به «آغاز» رسید

فیلم گرجستانی «آغاز» موفق به کسب چهار جایزه از جمله بهترین فیلم و کارگردانی از شصت و هستمین جشنواره فیلم سن سباستین اسپانیا شد.

به گزارش خط سوم هنر به نقل از ایندی وایر، جشنواره بین فیلم سن سباستین از تاریخ ۱۸ تا ۲۶ سپتامبر به صورت فیزیکی برگزار شد و در نهایت فیلم «آغاز» به کارگردانی و نویسندگی «دا کولومبیگاشویلی» علاوه بر کسب جایزه صدف طلایی بهترین فیلم این رویداد سینمایی، صدف تقره ای بهترین کارگردانی و  بازیگری زن و جایزه فیلمنامه را از هیات داوران دریافت کرد.

این فیلم که روایتگر تاثیرات روانشناختی حمله افراطیون به یک پرستشگاه روستایی است، ابتدا قرار بود در جشنواره کن ۲۰۲۰ رونمایی شود و پس از آن در جشنواره تورنتو به نمایش گذاشته شد و به زودی در جشنواره فیلم نیویورک نیز به روی پرده می‌رود.

جایزه بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره سن سباستین نیز به فیلم «پدر» ساخته «فلورین زلر» رسید که در آن «آنتونی هاپکینز» برای بازی در نقش فردی درگیر با جنون از شانس های نامزدی اسکار است.

«مدس میکلسون» هم برای بازی در نقش یک معلم الکی در فیلم «دور دیگر» ساخته «توماس وینتربرگ» برنده جایزه صدف نقره ای بهترین بازیگر مرد شد.

شصت و هشتمین جشنواره فیلم سن سباستین  اسپانیا از تاریخ ۱۸ تا ۲۶ سپتامبر (۲۸ شهریور تا ۵ مهر) برگزار شد و «لوکا گوادانینو» کارگردان ایتالیایی ریاست هیات داوران بخش رقابتی را بر عهده داشت.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.