امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 19531
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : ۰۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴ |

موفقیت درام کره‌ای در جشنواره فیلم مونترال

درام کره‌ای «صدای سکوت» برنده بزرگ فستیوال فنتیژا شد که هر سال در مونترال کانادا برگزار می‌شود. فیلم درام جنایی مستقل «صدای سکوت» ساخته هونگ اویی-جونگ کارگردان اهل کره جنوبی توانسته برنده جایزه بهترین فیلم فستیوال فنتیژا شود. این فیلم که نخستین ساخته هونگ بود، همچنین توانست در بخش بهترین بازیگر مرد هم موفق شود و بازیگر آن یو آه-این برنده […]

موفقیت درام کره‌ای در جشنواره فیلم مونترال

درام کره‌ای «صدای سکوت» برنده بزرگ فستیوال فنتیژا شد که هر سال در مونترال کانادا برگزار می‌شود.

فیلم درام جنایی مستقل «صدای سکوت» ساخته هونگ اویی-جونگ کارگردان اهل کره جنوبی توانسته برنده جایزه بهترین فیلم فستیوال فنتیژا شود.

این فیلم که نخستین ساخته هونگ بود، همچنین توانست در بخش بهترین بازیگر مرد هم موفق شود و بازیگر آن یو آه-این برنده جایزه شد. «صدای سکوت» در این فستیوال رقابتی که در مونترال کانادا برگزار می‌شود توانست جایزه بهترین کارگردان را نیز به صورت مشترک با ایگو لگارتا سازنده فیلم خون‌آشامی «تمام ماه‌ها» ببرد.

لگارتا همچنین توانست با پروژه‌ای که محصول مشترک فرانسه و اسپانیا است به عنوان بهترین فیلم بین‌المللی جایزه مخاطبان را از آن خود کند. مارک اوبراین هم برای فیلمنامه «نیکوکاران» که یک تریلر روان‌شناختی به کارگردانی خودش بود، جایزه برد.

هیات داوران فستیوال فنتیژا جایزه بهترین موسیقی متن را به خاطر «‌جهنم‌شکن» به جان آدامز دادند. آدامز این فیلم را در همراهی با زلدا آدامز و توبی پوزر کارگردانی کرده است. این فیلم همچنین توانست جایزه بهترین بازیگر زن را برای زلدا آدامز به ارمغان بیاورد.

فنتیژای امسال چند جایزه مخاطبان جدید هم داشت که شامل جایزه بهترین فیلم سینمایی آسیایی می‌شد که به جونتا یاماگوچی کارگردان ژاپنی برای فیلم «فراتر از دو دقیقه ابدی» رسید. جایزه مخاطبان برای بهترین فیلم کانادایی هم به «رویاهای آتشین» فیلیپ مک‌کی اهدا شد.

فستیوال فیلم فنتیژا که کارش را از پنجم آگوست با فیلم متمرکز بر زامبی‌ها با عنوان «مغز یخی» از کبک شروع کرده بود، با پیش‌نمایش بین‌المللی «محافظان جنگ یاکایی بزرگ» ساخته تاکاشی مایک به اتمام رسید.

این جشنواره فیلم بین‌المللی از سال ۱۹۹۶ در مونترال برگزار می‌شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.