امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 19668
  پرینتخانه » تلویزیون, سینمایی, ویژه تاریخ انتشار : ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴ |

شهاب حسینی با ۵ ستاره، در آی فیلم

شبکه آی‌فیلم، فیلم سینمایی «پنج ستاره» با بازی شهاب‌ حسینی را پنجشنبه ۲۵ شهریور راهی آنتن می‌کند.شهاب حسینی با «پنج ستاره» در شبکه آی‌فیلم«پنج ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده مهمان آخر هفته شبکه آی‌فیلم خواهد بود. این فیلم سینمایی محصول سال ۱۳۹۲ است و شهاب حسینی، سحر قریشی، همایون ارشادی، امید روحانی، شیرین بینا، بهنوش […]

شهاب حسینی با ۵ ستاره، در آی فیلم

شبکه آی‌فیلم، فیلم سینمایی «پنج ستاره» با بازی شهاب‌ حسینی را پنجشنبه ۲۵ شهریور راهی آنتن می‌کند.شهاب حسینی با «پنج ستاره» در شبکه آی‌فیلم«پنج ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده مهمان آخر هفته شبکه آی‌فیلم خواهد بود.

این فیلم سینمایی محصول سال ۱۳۹۲ است و شهاب حسینی، سحر قریشی، همایون ارشادی، امید روحانی، شیرین بینا، بهنوش بختیاری، دیبا زاهدی، بهناز جعفری و لیلا بلوکات در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم «پنج ستاره» در مورد دختری است که برای رفتن به دانشگاه پول کافی ندارد، بنابراین در کنار مادرش به کار در هتلی لوکس می‌پردازد و همه چیز تا دزدیده شدن ساعت مهمان مشهور هتل به خوبی پیش می‌رود.این فیلم سینمایی را شبکه آی‌فیلم، پنجشنبه ۲۵ شهریور ماه ساعت ۲۲:۰۰ به نمایش می گذارد. بازپخش آن نیز جمعه ساعت‌های ۰۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ خواهد بود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.