امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 17433
  پرینتخانه » پویانمایی, سینمایی, هنر وتجربه تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴ |

انیمیشن «پر» آبان ۱۴۰۰ آماده نمایش می‌شود

 انیمیشن «پر» به کارگردانی صادق جوادی درباره تغییر یک‌باره زندگی پدر و پسری فقیر در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه می‌شود. صادق جوادی که با انیمیشن «روباه» موفق به حضور در جشنواره‌ها و کسب جایزه از برخی جشنواره‌های بین‌المللی شد درباره جدیدترین اثر خود توضیح داد: «انیمیشن «پر» داستان پدر و پسری فقیر […]

انیمیشن «پر» آبان ۱۴۰۰ آماده نمایش می‌شود

 انیمیشن «پر» به کارگردانی صادق جوادی درباره تغییر یک‌باره زندگی پدر و پسری فقیر در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه می‌شود.

صادق جوادی که با انیمیشن «روباه» موفق به حضور در جشنواره‌ها و کسب جایزه از برخی جشنواره‌های بین‌المللی شد درباره جدیدترین اثر خود توضیح داد: «انیمیشن «پر» داستان پدر و پسری فقیر است که از راه شرط بندی روزگار می گذرانند و هر روز وضعیت‌شان بدتر می شود تا این‌که پای پیرمردی غیر عادی به زندگی آن‌ها باز می‌شود و همه چیز تغییر می‌کند، اما نه آن‌طور که انتظار دارند».

او در مورد روند تولید این اثر گفت: «در حال حاضر پنج دقیقه از این پروژه ده دقیقه‌ای آماده است و اگر مشکل خاصی پیش نیاید برای آبان ۱۴۰۰ آماده نمایش خواهد بود. تکنیک این انیمیشن ، دوبعدی کلاسیک است که با کمک از نرم افزار «تی وی پینت» انجام می‌شود».

عوامل تولید انیمیشن «پر» عبارتند از نویسنده، کارگردان، تهیه کننده و انیماتور: صادق جوادی، موسیقی: بهنام معیریان، طراحی و اجرای بک گراند و فضا: سارا صابری فومنی، طراحی و اجرای رنگ: مهدیس نوشیروانی تهرانی، طراحی صدا و صدا گذاری: زهره علی اکبری، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.