امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 8887
  پرینتخانه » بین الملل, ویژه گرجستان تاریخ انتشار : ۰۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶ |

انتقال ۷ تن از محکومان ایرانی محبوس در گرجستان به کشور

رئیس کمیته انتقال محکومان جمهوری اسلامی ایران گفت: هفت تن از محکومان ایرانی محبوس در زندان های گرجستان به کشور منتقل شدند تا ادامه محکومیت خود را در زندان های کشور بگذرانند. به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، محمود عباسی، معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و رئیس کمیته انتقال محکومان جمهوری […]

انتقال ۷ تن از محکومان ایرانی محبوس در گرجستان به کشور

رئیس کمیته انتقال محکومان جمهوری اسلامی ایران گفت: هفت تن از محکومان ایرانی محبوس در زندان های گرجستان به کشور منتقل شدند تا ادامه محکومیت خود را در زندان های کشور بگذرانند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، محمود عباسی، معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و رئیس کمیته انتقال محکومان جمهوری اسلامی در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: در دو ماه گذشته نیز موفق به انتقال ۱۰۱ تن از محکومان ایرانی از گرجستان به کشور شده ایم
وی افزود: این امر نشان دهنده دیپلماسی فعال حقوقی و قضایی جمهوری اسلامی با دیگر کشورهاست. هم اکنون شاهد اوج این همکاری ها با دولت گرجستان در شرایط حساس شیوع کرونا هستیم.

وی تاکید کرد: لازم است مراتب قدردانی خود و وزارت دادگستری جمهوری اسلامی ایران از دولت گرجستان خصوصا وزارت دادگستری و امور خارجه آن کشور که با درک عمیق شرایط، همکاری بسیار خوبی با وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران داشته اند ابراز دارم.

عباسی گفت: از جناب آقای شهیدی سفیر کشورمان در گرجستان که فعالانه برای تحقق این اقدام ارزشمند انسانی و حقوق بشری و جناب آقای دکتر جابری انصاری معاون امور کنسولی وزارت امور خارجه و همکارانشان که با تلاش های صادقانه و پیگیر زمینه تحقق این امر مهم را فراهم کردند سپاسگزاریم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.